iklan..

Saturday, 13 October 2012

Konvo sudehhhh...

Assalamualaikum..

Isnin Selasa Rabu Khamis..Jumaat...Sabtu makanya sudah 6 hari konvo sy berlalu.penatnya adohai sampai skrg masih terasa.huk.Alhamdulillah.............walaupun sy trpaksa hadapi masalah kasut yg xlayak masuk dalam dewan utk terima scroll tapi sy dapat setel sendiri.

lagumana sy setelkan masalah kasut?
berlari ke mall uum lah..p beli kasut hitam belegam yg depa nak sangat tuh..

kasut pe yg sy pakai smpai xley masok dwn tu?
mai nk habaq....sy pkai kasut hitam bertutup tp de garis putih..depa tak habaq pon dlm buku panduan kena pkai kasut hitam sume..ni la kes naya namanya oi..

perasaan time tu....
nanges kuat2 sepanjang jalan ke mall(ada sy kesah??)...risau takot xley nek ats stage..kesian kt mak ayh datang jao2 semata2 nak tengok anak amek ijazah.sume perasaan mix together gaul2 sebati sampai ley wat cream puff...

nasihat kepada bakal graduan...
plisss la beli kasut berkaler hitam sume supaya korg ley enter dlm dwn utk terima scroll..toksah la beli yg glemer2 o gojes sgt tkot de mslh cm sy..huhuk..

Sy anggap masalah tu adalah cabaran dan dugaan yg diberikan olehNya.sy terima dengan hati terbuka.yang paling penting saya boleh nek ats stage terima ijazah............yeay ijazah sarjana muda perakaunan dengan kepujian kelas dua atas..terima kasih mak ayah..hadiah ni utk kalian..agak sedih sebab my Love xdpt dtg..huhu..(kenapa la dpt keje tme org nk knvo???=(  )

lepaih ni penin pasal keja lak..Ya Allah percepatkanlah rezekiku..dimanakah rezekiku??

ok tamo sedih2.......

jom2 tgk gamba2 di hari bahagia sy itu..


berkerut2 muka tahan panaih..

this is for both of u mak ayah....

Muka bahagia KAMI

FREEDOM!!!!



Yeah done! finally I'm degree holder..




1 comment:

  1. uish. skemanya..UUM kan?Hehe..org pakai kasut polkadot lagi masuk dewan. rilek je..hahaha..tp UKM la..sempoi~

    ReplyDelete