iklan..

Thursday, 2 August 2012

sudah tamat tamat sudah! (part1)

Assalamualaikum semua..


alhamdulillah di pagi jumaat yg mulia lagi indah ini, saya ingin mengumumkan bahawasanya saya secara officially dah tamat praktikal di Robert Bosch (M) Sdn Bhd, Penang, Malaysia.yeay..genap 6 bulan praktikal.serius rasa cam pro nak mampos wat keja..keh3~


Perasaan???ok memula rasa best giler wa cakap lu sebab dah tak payah bangun pagi2 buta pegi keja..n boley relax serelax2 nye.yes! tapi selepas beberapa hari, auuwww rasa sdey n rindu plak kt warga Bosch.hukhuk..


Alhamdulillah..harini dengan rasminya saya sudah membereskan report yg membuatku serabut beberapa hari lepas.yeah! so hari ahad ni hantar kepada my Lect. hopefully dapat seperti yg diimpikan. sebab saya dah buat sepenuh hati dengan knowledge setengah tahun ini. InsyaAllah..doa dimakbulkan..


Alhamdulillah jugak sebab saya sudah mendapat offer utk sambung kontrak kt sana.yeay! impian saya tercapai lagi.. tapi still not sure la..dapat offer pon da kira gembira what..hehe.skali xdapat baru saya taw an..time tu baru terkapai2 nak carik keja lain..adeh..skg memang still buntu lorhh..biar lah dulu..yg penting raya puas2 dulu..yang lain fikir kemudian..


sedikit gambar kenangan bersama kengkawan n warga Bosch seperti di bawah!

Kak Roshilla yg selalu beri support

Ana n ina..best fren 4eva

Penggantiku.teheee~

Kawan2ku.. 
Asek wat farewell..

Farewell lagi daaa..

farewell for the 1st time..kt pizza hut keh..

No comments:

Post a Comment