iklan..

Saturday, 14 July 2012

feeling alone at penang

Assalamualaikum..


semoga semuanya epy2 je di pagi ahad ini.


saya je yg kebosanan,kesunyian,ketensionan di penang. kenapa saya rasa 3 feeling ini?kebosanan n kesunyian sebab my love dah xde di muka bumi penang ni.hukhuk.sdey jap......ketensionan bila memikirkan report xsiap2 lagi.nak meraban apa lagi ya??haishhh...


my love dah xde kt sini.dah seminggu lbh dia meninggalkan saya sengsorang kt sini.dia dah grad.tunggu nak konvo je.uh..penantian satu penyeksaan.lambatnya bulan 9.huk.so sekarang dah xde orang nak teman saya p dating..wakaka..dah xde orang nak teman makan..da xde orang nak teman g jenjalan.sunyi n bosannya.kenapa intern xabes hjg bulan 6 je?????


selama my love ada kt sini, saya salu menyusahkan dia.ajak makan,salu kacau dia pg2 buta bila tertinggal bas sekolah(van kilang),kadang2 saja wat2 tertinggal sebab nak suruh dia pergi hantar.hehe.bila fikir balik ciannye kt my love.bila dah duduk dekat macam2 dugaan.kalau tak jumpa sehari pon saya mengamuk2.kalau dia busy pn mengamuk jgk.tp sbnrnya buat2 je.hehe.apa pun selama 5bulan ini saya rasa bahagia sangat sebab impian utk duduk dekat tu tercapai.walaupun dulu dah decide nak prktikal sekali tapi xdapat sebab tme praktikal tu lain2 tp saya dapat intern tmpt yg sm dgn my love cuma berlainan department.kuciwa jap....tp ok la xsemua yg kita nak tu dpt kn..ini pn dah cukup bermakna buat saya.


kepada my love: awak, sy minta maaf taw sbb salu menyusahkan awak.tp awk xkesah kn..hehe.thx for accompanying me at penang in a short while. nanti saya kerja dpt gaji ribu raban, saya p meminang awak taw.hehe.awk jgn timee lamaran orang len aw.hehe.terbalik sudaa.kahkah.lebiu.


rndu sih sama kamoo..

No comments:

Post a Comment