iklan..

Saturday, 21 January 2012

penang~tunggu kedatanganku..

salam readers..


dulu..saya pernah cte kan impian saya yg satu ni..yaya btol..impianku untuk praktikal di penang benar2 jadi kenyataan..yeah..pada mulanya sgt2 epy sbb dpt idop berdikari plus dekat dengan my Love..
tapi recently..saya da rasa nyesal yg tersangat2..sebab rasa takot idop kt sana sengsorang..mybe my Love nga epy cuti sem sekarang..so xdapat nak teman n dengar segala keluh kesah saya di sana nanti plus kalo ada masalah kena setel sdn bhd..Y_Y..lagipun selalunya pergi penang je ada dia..tapi........untuk sebulan ni saya terpaksa idop di pulau mutiara itu sendiri..can u feel it???scary dowhhh..


ok..saya dah carik uma sewa sendiri..tanpa bantuan sesiapa even my Love..alhamdulillah..mungkin Allah permudahkan semua urusan saya..sekali je cari kt tenet terus dapat..uma sewa saya dekat Desa Universiti, jalan sungai dua, gelugor, penang..sgt dekat dgn usm..hehe..saja mnta dekat2 usm supaya dekat ngn yg tersayang..kononnye la..hehe..


actually sepatutnya saya start praktikal pada 6 february 2012..but, pihak Robert Bosch suh saya start awal..sdeynye..hukhuk..so, saya start 25 january ni..ok let counting the days left..hukhuk..cyes cuak kot..emm..hopefully, sumenye berjalan dgn lancar..saya akan cuba buat yang terbaik..insyaAllah..


n harap sangat i can njoy wif my life at penang..n can adapt wif the environment..


uma sewaku selama 6 bulan~

pemandangan dari jaoh~

tmpt praktikalku!!!

No comments:

Post a Comment