iklan..

Tuesday, 6 September 2011

selamat hari raya plus selamat kembali ke uum!!





selamat hari raya! selamat hari raya!selamat hari raya kepada kengkawan ku semua!!!
hahaha..sory saya baru wat entry raya..(bajet mcm ade la owg  nk bc every entry)


taun ni shame je mcm raya taun2 lepas..raya pertama mmg sebok gler melayan tetamu..xde masa lgsg nak snap sana sini..huhu..akibatnya..takde la gambar hari raya aidilfitri taun 2011 utk kenang kenangan..huhu..actually,saya sgt2 jelesh tgk kt kgkawan yg asek upload gambo raya auuuww..huhu..saya xde..


yg bestnye..taun ni walaupon da menjangkau setengah abad(setengah abad tu bape taun eh??) umurku ini tapi masih ada lagi insan2 yg berhati mulia melihatku seperti kanak2 kecil yg berlari2 berkejaran(cewah) lalu memberi duit raya kepadaku yg chomel ini.yeay yeay!!alhamdulillah setelah dicampur tolak bahagi darab ade laaa dalam RM30..syukran2,ley wat dwet tambang balik uum kan!!haha..JPA tak tau ble masoknye..hoho..




eemmm sekejap je 3bulan setengah cuti..hukhuk..tinggal 2hari lagi saya kt uma..pasni mesti bizi balik ngn asaimen,kuiz,exam sume lah..tapi yang penting ini merupakan sem yg terakhir(sem 7) bagi saya di uum..yeaahh im super duper senior rite now!!hahaha..


sem depan(sem 8),internship kt penang!!yeay yeay my dream comes true!!..alhamdulillah..walaupon bermacam masalah yg xbape nak selesai lagi tapi berkat kesabaran yg ada dalam diri gadis yg cute ini dapatlah saya merasa idop d negeri orang pulak..thank you Allah!!


p/s:kepada kengkawan uum,welcome back into the jungle again n again!! now we are super senior!!yeaaahh

No comments:

Post a Comment