iklan..

Tuesday, 5 July 2011

fasilitator???

alhamdulillah..macam mimpi jerk saya boleh menjadi seorang fasilitator yg xbape nk bertauliah..keh3~
sabtu lepas saya telah menjalankan duty sebagai fasilitator di sekolah rendah saya dahulu kala yg bernama SEKOLAH KEBANGSAAN KAMPUNG SELARONG..sebenarnya nk kasi taw kepada kengkawan suma bahawasanya sudaa 10 tahun lamanya saya tidak menjejakkan kaki ke sekolah tersebut..OMG sudaa lama yaa..tapi walaupun begitu sekolah tu xde laa berubah sangat..yg berubahnya ialah cikgu2 dan guru besar.ada la 4 orang cikgu yang saya kenal since 10 tahun lepas..

ok tamau cite banyak pasal background skolaa..emm so far banyak sangat pengalaman tme jadik fasi kt skola tu..mmg happening abes..ni la pengalaman yg pertama saya jadi fasi..memula mcm susa gk nk sesuaikan diri sume..adik2 pun mcm xhormat sgt sbb dorang lebih besar dari saya..tu yang tak bape nak best..n sampai 1 tahap kawan2 sendiri konpius..n saya da jadi usikan kawan2 sendiri..tapi mmg best sangat2..tak terungkap dengan kata2..
fasilitator yg comey..haha..pasan sebentar..wink***wink**
keadaan di dewan..

K.A.M.I

gelagat adek2..


oleh kerana banyak sangat gambo yang nk di upload tapi tenet cam siput sedut, so saya rehat dulu la yeee..t saya update gambo bnyak2 lg..

No comments:

Post a Comment