iklan..

Tuesday, 21 June 2011

syukur..

ALHAMDULILLAH


akhirnya selepas sesi maki termaki kt portal uum,dapat gak saya nengok result bg sem 6 pada pukul 8 td kot..alhamdulillah..itu je mampu saya ucapkan apabila tengok result tadi.walaupun xdek la sehebat kawan2 yang laen..maybe dapat dekan..emm..result saya sederhana je..alhamdulillah syuko sbb lulus sume n dapat 3 ++.ada jugak subjek yang xexpect langsung boleh dapat tinggi cenggitu..n ada gak subjek yang awal2 lagi target baek pnya,stdy cam nak gila tapi result suam2 kuku jerk..adakah otak saya ni kena stdy biasa2 je baru ley dapat ok???dah banyak kali wat experimen ni..memang positive..so,sem depan kena stdy ala2 jela ea..hakhak..lagi berganda lah kemalasan saya n adakah mungkin result akan bertambah baek kalo wat cenggitu??hahahaha.

nak study smart cenggini lah next sem.
anyway..thanx a lot to my fren especially jula, pah, rin n sume la yang membantu saya..semoga Allah membalas budi korang ea..

so far..saya sangat berpuas aty sebab dapat ok..xdek r teruk sangat..so, next sem mesti struggle btol2 bcoz da last sem kan..yeay..yeay!!
kawan2 doakan semoga saya dapat grad ngn second class upper ea..amin..


thnx akak google sebab kasi gambo tomey2..hehe

No comments:

Post a Comment