iklan..

Friday, 24 June 2011

gilakan irwansyah~

irwansyah_008.jpg 07-May-2010 09:41 67k
wahai irwansyah..ko sudaa bagi kenangan yang pahit boowatku


sape minat irwansyah sila angkat tangan tinggi2..hehe..kalo korang2 nak taw dulu time saya skola menengah form4 n form5 memang gler abes wa ckp lu r ngan c irwansyah neh..sampai satu tahap saya simpan dalam bantal,pelekat kat meja setadi dan yang paling tak tahan simpan dalam kalkulator..yela dulu2 subjek yang saya paling minat ialah add math tawuk!!so,kalo rasa tokley nak jawab soklan add math mesti tenung2 gambo c irwansyah ni then baru dapat jawapan..haha..haaa..sampai cenggitu lah kegilaanku terhadap c mamat indon ni..so, as a result add math saya dapat A taw!!tapi A2 jerk..sdey..(T_T)

tapi bukan tu yang saya nak cite..sebenarnya saya nak cte kan..saya pernah terkantoi ngan cikgu add math sebab letak gambo c mamat indon tuh..tah cmna yang boleh cikgu teramek kalkulator saya yg cun melecun tu tah..woi malu ko taw tak!!sebelom cikgu kasi balik kalkulator tu sempat plak dia kasik perlian maut bowaat muridnya yang tercayunk ni..adoyai..1 kelas gelakkan saya..tambah satu lagi malu apabila lepas cikgu tu kuar n cikgu sejarah masuk,saya  tercakap kuat tanpa sedar kepada kawan sebelah yang berbunyi begini "cikgu noraini tu saja nak menjatuhkan kemaluan kami".ko taw cikgu sejarah kesayangan saya tu terdengar plak smbil memandang slack pelik je..disebabkan BM saya memang sejak azali lagi memang A++ so saya memang suka gle menambah imbuhan ke-an..tapi naseb baek lah cikgu tu still syg kt saya lagi..takot jugak t dia ignore je murid dia yang sorang ni..sebenarnya xde niat langsung pn nk melucah ke ape..tapi memang dah biasa tambah imbuhan..hoho..

selepas kejadian terkantoi tu saya da tobat tamo letak gambo sesape pn dlm kalkulator n skang ni saya da tak minat dah ngan mamat indon tuh..saya cuma setia plus setiu kat my love je..=D

moral of the story:
kalo ko fanatik sangat ngan sesorang tu jangan la sampai letak kat kalkulator..cukup2 la ko tampal poster beso kt dinding bilik ko tuh..hehe
n kalo ko hebat dalam BM sekalipon jangan la sampai melingkupkan bahasa hingga disalah anggap oleh orang lain.

No comments:

Post a Comment