iklan..

Monday, 20 June 2011

BENGANG vs BANGANG!!!

aku memang bengang lah dengan sistem kt uum nih...pesal bangang sangat tah??kenapa xpernah nak faham perasaan studen yang tergedik2 nak tengok result macam aku nih??yang dorang tau cuma suruh bersabar!!bercabar n bersabar..aku ni dari sem1 sampai sekarang dah sem 6 bila nak cek result n time nak add drop mesti aku termaki u sendiri..ada aku kesah??dorang tatau ka seharian aku mengadap laptop??dah tau sistem tu xok pegi la upgrade kan..ni x,duit banyak abeskan jemput retisss sana..jemput retiss sini..aku memang bengang tahap nak meletup dah ni..

pastu time nak cek result laa dorang baru terhegeh2 nak suh studen update profile..kan dah menyusahkan studen..dah la susah nak masuk kat portal tu..bila da berjaya masok ngn penuh harapan nak tengok result,eh....tokley plak..ko ase bengang x??

****sory guys sbb guna 'aku'..macam kasar..mintak maap bebanyak deh..

hopefully dapat result ok..amin!!

No comments:

Post a Comment